Ce rol are manualul de identitate vizuală?
Manualul de brand este un document care cuprinde un set de reguli cu privire la modalitatea în care poate fi utulizată identitatea vizuală a brandului tău în procesul de comunicare internă și externă.
Manualul de Brand conține reguli de folosire a logo-ului sau a siglei pe care am creat-o anterior, implicit identiatea grafică, alături de aplicațiile acesteia prin materiale publicitare, packaging, tipizate, tipărituri, sisteme de afișaj sau personalizarea unor obiecte, vor fi incluse într-un manual de brand sau brand book.
Acesta din urmă reprezintă un instrument extrem de util pentru a fi siguri că atunci când trimiți grafica la o tipografie, se vor respecta cu strictețe guideline-urile brandului tău prezente în manual.
Ce cuprinde un manual de identitate vizuală?
Logo și slogan:
poziționare, proporții, dimensiuni și exemple de folosire corectă.
Paletă de culori:
mostre, coduri cromatice (RGB, CMYK, Pantone) și exemple de utilizare a diferitelor nuanțe acceptate.
Typography:
familii de fonturi și caractere (dimensiuni, înălțimea rândului, formatări agreate.
Elemente de identiate vizuală:
stationery (modele carte de vizită, mapă de prezentare, antet, plic, semnătură email, promoționale).
Materiale promo:
exemple de utilizare a logo-ului și sloganului pe diferite suporturi, în scop publicitar (promoționale, flyere, afișe, panotaj outdoor, sisteme expoziționale).
Etapele procesului de creație:
01. Stabilim regulile de utilizare a elementelor de identitate vizuală create anterior.
02. Implementăm elementele de identiate vizuală alături cu toate regulile de utiliazare în manualul de brand.
03. Îți prezentăm manualul de brand intr-un mock-up și aplicăm eventuale modificări.
04. Finalizăm manualul de brand și îți livrăm fișierele în toate formatele digitale necesare.
Întrebări frecvente
Preț:
de la 900 Euro
(nu se adaugă TVA)
Pentru alte informații nu ezitați să ne contactați.