Ca și în dezvoltarea conceptului de design de ambalaj și definirea arhitecturii de brand și în dezvoltarea vizualului de comunicare trebuie să ținem cont de personalitatea brandului și ce trebuie să comunice el. Un vizual relevant trebuie să fie despre brandul pe care vrem să îl comunicăm și numai despre acesta. Trebuie să se creeze o legătură directă între vizualul de comunicare și imaginea brandului în așa fel încât cumpărătorului să îi fie ușor să descifreze cărui brand aparține.
Așa cum designul de ambalaj trebuie să fie recognoscibil din mulțimea de produse aflate în raft și să îl ajute pe cumpărător să îl găsească cu ușurință așa și vizualul de comunicare trebuie să îi facă legătură directă cu produsul pe care îl comunică prin stilul de imagini folosit, forme grafice, culori și beneficii comunicate. Vizualul de comunicare poate lua forme diferite: pliante, flyere, materiale de comunicare la raft, dar poate sta inclusiv la baza designului de catalog de produse dacă vorbim despre un vizual de comunicare de brand și nu despre o promoție.
Realizăm design și machetare pentru orice tip de afișaj indoor/outdoor, dar și pentru alte tipuri de materiale de promovare: flyere, pliante, broșuri, cataloage, cărți de vizită, mape de prezentare, afișe, meniu restaurant, etc.
Serviciul de grafică reclamă luminoasă include:
- număr concepte: 3;
- modificări nelimitate;
- paletă de culori CMYK/Pantone;
- imagini bitmap la rezoluție de 300dpi;
- fonturi convertite la curbe pentru tipar;
- bleed de 3-5 mm;
- semne de tăiere.
- Durata proiectului: 2 zile pentru trimiterea propunerilor inițiale de design, iar ulterior durata depinde de numărul de modificări solicitate;
- Macheta finală va fi exportată în format PDF la cel putin 300DPI, pregătită pentru tipar cât și în format vectorial (Adobe Illustrator).
Întrebări frecvente
Preț:
de la 100 Euro
(nu se adaugă TVA)
Pentru alte informații nu ezitați să ne contactați.